Penyebuk

Thursday, November 4, 2010

Aku... Farid

Okay, salam perkenalan kat korang semua..
aku baru je create blog ni... okayh name aku farid... umoq 18Y8M , aku suka mengembara.... travelling...suma..FASHION.... lagi laa... okay aku anak no 7 dr 8 adk beradik.. emm... i am bisexual... (no comment kan) i admit laa... then aku jenis fun and open minded gila.. aku suka kwan ngan suma org tapi please dont be PLASTIK... aku BENCI org camtu.... aku still single... bru lpas clash laa, SERIK la bercinta... aku payah nak jatuh cinta lau aku dah clash... makan bulan dowh... LAGI APE EKH?? urmm aku suka alternative Music.. lagi fav. food aku ialah Nasik Ayam, Fav drinks apple juice,beer(lau tensen) ,OKAYH AR... later on aku bagitau lagi dada <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...