Penyebuk

Wednesday, March 2, 2011

Hai....

CIK BINTANG

MELOR

TERATAI

thanks to Allah aku hidup lagi..... first of all aku nak cakap pasal hacking.... semalam aku kena hack dengan orang yang tak aku kenali..... bodoh sial... ingat ko hack account aku ade paedah? betol2 fed up.... hei now i got my self... malas nak pk pasal cinta yang keburitan lagi hahahahahaa..... Thanks kat kawan2 sekeliling aku these are my BFF ( BEST FUCK FOREVER) sayang kat diorang ni.... kemana je diorang pegi aku ade.... HUHU........................................................Urmmmmmm..... okay je semalam..... nothing happened so next post aku nak cakap pasal hari ni then pasal Lady Gaga "BORN THIS WAY" videos review k

2 comments:

  1. waargh!!!!
    gambar melur sampai dua
    gambar aku x de langsung...
    hahahahaa
    :p

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA..... gamabr kau tader nnti next post ok yerr

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...