Penyebuk

Tuesday, March 15, 2011

Hay,Chillax la.....

Hari ini= selasa... like usual 24/7 class manjang.... fuhh... what a day... :(... semalam still a history for me... buad assignment tourism sorang2... aku memang suka macam uh... tader banhyak sangat tangan.. bia aku buad sorang.. esok aku nak abiskan then terus anta.. ta mau delay2 lagi... muak dah pandang benda besao tu.... huhu a very big informational board :(.. orang lain buat as kecik as they can aku? sebesar alam aku bagi hahaha..... hmm.. stakat ni berpuas hati...... cuma tatau nak letak info kat mana... huarghh

50% hasil kerja aku...
hahahaha...
walopun ta seberapa.... harap dapat impress orang ang akan datang ke Carnival DTM isnin depan..... i know aku noleh buat :).....huhu...... then.. ape berlaku kat aku hari ni????? hahaha its a wonderful surprise entah kenapa tak pernah aku pakai baju Purple hari ni pkaai lak hahahahaha.. sekali kuar dari kolej siang tadi.........ramai pulak pakai baju Color purple hahaha.... cam janji je.. :p hahahaha.... tapi malang lah hahaha.... masa lepas abis kelas Account tadi dengan confidentnya aku masuk salah kelas hahahaha......hahaha... dengan confident lagi aku siap cakap " Assalamualaikum.... ade orang tak??? hahahaha.... aku tengok muka lecturer hot tu... pastu terus blushing... dia senyum tengok gelagat aku yang gelabah tetek tu... eyeww hahaha malu GILA... masa tu emma,nada, fella suma tahan gelak haha... diorang tahan sampai ke kelas customer service... Uishh, malu sangat... Agaknya lecturer tu tergelak terbahak2 tengok aku yang tengah kesurupan masa tuh =.= haha............... muka aku blush mcam ape tah mase tu... tangan menggigil siot..... aduhh malunya kat depan diorang hahahhaa.....
MALOO... JER hahaha

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...