Penyebuk

Wednesday, July 6, 2011

Trying to Comfy Myself

Hi peeps.. I am pressured this week... a lot of beban yang terpaksa di tanggung, dugaan Allah besar sangat buat aku. hopefully aku boleh manage semua ni. KENAPA? KENAPA? macam macam hal la. 
Thanks to all my friend yang understanding always by my side... tak sangka ada gak orang sayang aku. aku tak hargai apa yang ada depan mata. so my keputusan is aku tak jadik QUIT. sebab ramai orang dah nasihatkan aku.. pastu yang aku feeling2 nak pindah intekma... TAK JADI... AKU NI TERLALU PENYABAR.. ALAHAI..  kenapalah macam ni... sabar, sabar, sabar.... istilah yang paling senag wujud kat dalam kamus hidup aku.. ya Allah. my Grandmother dah meninggal jam 1800 petang tadi... sedey sangat aku tak dapat balik.


esok ada quiz, KO dan bermacam kejadah haram... aku pun tak mengerti... yang paling penting kawan kawan yang selalu ada untuk aku. THANKS GUY. <3 ALL OF YOU SO MUCH..  korang dah banyak tolong aku. tenangkan aku buat segalanya demi aku, pujuk aku... SAYANG KORANG SEMUA  aku aprreciate  sangat apa yang korang buat :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...