Penyebuk

Tuesday, February 22, 2011

Hahaha.... lama tak update blog


hahaha.... quite a long time tak update blog niyh hahaha... past few months a lot of things terjadi kat kat aku..
broke ups.... masalah keluarga, then mainly financial..... hurmm lot of things need to be considered.... the best thing is aku boleh baik2 ngan musuh-musuh aku hehehe.... best seyh.... then ramai dah aku kenal.. dan obviously aku makin CONFIDENT  ngan hidup aku ...... these makes me matured...still single lagi haha.... malas lah nak bercinta lagi..... FED UP......... haahaha single is better walopun kadang-kadang sepi... so kawan2 aku lah yang menyinari hidup aku thanks to Fia,Cidaa, and Nad... Kawan sekolej cam Oppie, Pat,Syed,Syuib, Kak Anis,Cik Scha and ramai lagi... uols made my life more colorful ........  when i am turning 19 last week rase still sama macam dulu CAREFREE gila... aku rase hidup bertambah ok... seriously.... okay just tok hari ni,,,,, banyak lagi aku nak cakap... simpan dulu k

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...