Penyebuk

Friday, February 25, 2011

Kecewa,duka

Huhu.....SADNESS melanda!
balik umah pun stress.... huhu... myMUMsakit pulak... they never told me.... ape lah  nasib aku..... then si DIA yang aku nak jumpa buat aku menangis lagi... dia tipu aku... nasib baik ade peneman aku... peneman baru aku,,, aku rase cam ak terjun dari tingkat 1000 je...... rase cam nak siat-siat kulit kepala aku.... Huarghhhh....... living in PLU world dah buat aku makin tenat.... Ya Allah.... tolong lah aku... dugaan ni terlampau berat utuk aku tanggung.... sape nak guide aku balik ke jalan yg benar?????????????? aku pernah ingin rase nak berubah tapi payah... addicted to it.... menangis pun tak guna... aku SIAL ke? Huarghhhhhh..
FYI aku dah jadi SMOKER..ADDICTED TO IT...... stress hidup aku... huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
HUARGHHHHHHHHHHH
                                     

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...