Penyebuk

Sunday, February 27, 2011

Err......

Okay.... my MUM dah sehat dah thanks to Allah... Alhamdulilah... hanya dia sorang je yag ade dalam hidup aku... sayang sgt kat mak... this 4th March is her birthday.... 54 years old :)... aku hidup depends on her since i was 8 years old.. huhu... sedey banget deyh... arini lifes sucks! first of all... jatuh motor.... elakkan ayam....geram betul aku tengok ayam tuh.... pastu... bad luck jadi kat aku lagi phone kesayangan aku jatuh dari motor... abis kemik housing dia,,, menangis woo..nokia 5230 tulah yang aku guna nak contact orang ari2..... dah la tu je yang ader... huarghhh..... 
then ini cerita aku mase kat Melaka Sentral tadi... mase aku jalan jalan aku terdengar perbualan 3 beranak ni 
Mak: Ira,ira jage adik ko tu..... mak nak solat nii... 
Ira: Yelah mak (sambil makan hotdog) 
adik dia ni pulak lari menonong pastu mak dia cakap camni( mase tu irah makan hot dog lagi)
Mak: Irah! ko ni asik makan je!patotla badan ko gemuk( sekuat2 alam mak dia jerit) semua orang kat situ suma tengok diorang... perghhh malu seyh jadi irah tuu... aku rase seumur hidop dia ingat.... emm mak dia tensen kot sebab dia asik makn je tak benti...    tapi seriously mak dia tak patut wat camtu kat dia ... malu dia.... lagi satu hal... aku paling fed-up! ni malaysia ke indonesia ke myanmar ke nepal ke vietnam?? aduss

sampaikan kita yg local pun ta dapat naik bus dengan selesa... bau jangan cakap.... perghh ,paieng! plus tadi mase aku naik bus uncle tai lye... nepal ni sampai tertido kat atas bahu aku..... nasib baik aku tak tamporr... baju aku abis bau bawang! perghh busuk..... aku try to avoid ... tapi dia still gak tidooo.... aku pun reda je la... hurmm tapi tanpa diorang tak bergerak laa kilang2 and ladang kat malaysia ni......

4 comments:

  1. hahaha....mesti nepal tu ingt ko dr vietnam parid.....akekekeke,,so die cool jer lah..hahah

    ReplyDelete
  2. pundek lahh.... muka aku cam diorang ke???????

    ReplyDelete
  3. hahaha....sikit jer...akekekeke...hahaha...mane aderlah..gurau jer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...