Penyebuk

Monday, July 4, 2011

Feeling Like to Quit My Studies

Hi there.. tajuk kali nih pasti dapat tentangan semua orang tak kira sapa pun, aku tau tu, tapi the problem is its my life and aku tak nak susahkan orang lain. i think aku belajar ni semua, susahkan orang.. ramai dah aku susahkan walaupun aku dah part 3 aku still rasa nak quit. aku dah tak sanggup nak telan apa orang cakap. aku susah dari segala-galanya.. financially, mentally dan sebagainya. walaupun ni lame excuses tapi it still FUCK.  since aku dok luar nih aku ada masalah dengan transportation. my family takde rase inisiatif nak tolong, aku cakap its okay. aku tak kesah, aku rasa macam nak kerja je. tolong mak aku lagi bagus. kalau aku stick with my decision not to quit, aku akan rase sangat rasa bersalah dengan semua. aku tak nak hidup dalam rasa bersalah. tolong faham keadaan aku. takde guna nak halang aku lagi.. makin serabut aku pikirkan hal ni hari-hari. macam2 masalah timbul. hati aku yang tabah ni akhirnya akan longlai jugak. lama2 kalau aku pikir macam ni aku tend to bunuh diri, dapat penyakit yang bukan2. like the gambar di atas, aku rasa benda tu tak betul.. aku tulis ni buka nak tunjuk that i am weak, minta simpati or whatsoever yang aku tahu orang akan pikir, ya memang sedih nak tinggalkan semua aku dah capai, tapi aku tetap tak boleh when i said no, its a no.
semua orang pikir aku ada duit, ada brg yang agak mewah tapi aku tak mintak duit kat sesiapa pun, kalaau aku nak something aku tak pernah susahkan orang. takpe lah aku pun bukan sempurna. aku memang dah tak tahan pressure ni. MOGA-MOGA ALLAH BERKATI AKU DAN ORANG YANG AKU SAYANG. NVM. esok aku akan buat keputusan semasak-masaknya. InsyaAllah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...