Penyebuk

Thursday, March 17, 2011

Keluarga Besar DTM 2A Aku

bajet wat keje sesame haha
Emma terjelepok, terduduk haha
syesly diorang memang tengah serious haha
kawan2  soleh dan  solehah
Haha... actually hidup kat dalam kelas DTM2A ni syiokk.... hahaha,macam2 jenis orang ada.... macam2 perangai haha.............. ade yang suka wat hal sendiri ade yang kelakar, ade yang senang emo... ade manja..hushh... haha... diorang.. makes my days.... mungkin tanpa diorang sape lah aku... sekarang baru aku rase ukhuwah dalam kelas ni... saling bekerjasama.... macam event yang bakal diadekan tak lama lagi... aku tak boleh cakap banyak sangat sebab aku baru je satu semester duduk dalam kelas tuh... aku akan cuba yang terbaik untuk baik dengan semua orang :)... tanak hypocrite... sebab paehal pun kita akan cari diorang walau susah atau senang... thanks to all my fellow mateys that makes my day today.. Nada,Cik Bintang,Dira,Emma,Acap, Qila,Fella,Adha,tapi aku akan sentiase ingat kat Daus.. :(..... walopun diorang ni sometimes hilarious tapi time buat keje diorang akan seyes :)......... haha


P/S: KORANG TAKKAN JUMPA MACAM NI LAGI BILA KAU DAH KERJA,ADE ANAK BINI-LAKI SUMA OKAYY..... INGAT TUU... KORANG AKAN RINDU BENDA NI SUMA :)

4 comments:

  1. Auch....terharu siyh!!!
    RIndu kat DTM... :(
    Farid:korang handle event apelak sem ni? heee :)

    ReplyDelete
  2. firdaus : sem kli ni wt event cm krnival2 laa..de movie premier...grooming talk..huhu...

    farid : owez rmember diz..abg ak ckp, zmn tym kt u la zmn pling bmkna...sb pling rmai kwn...huhu..
    btw, pix ak tym wt asignmen kt lib 2 manee?!!!
    xaci aw!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...