Penyebuk

Thursday, June 23, 2011

Hidup Hidup Hidup Di Part 3

Hello y'all haha actually dah lama nak cakap pasal part 3 nih haha tapi tiada masa lah yang lain pulak di update.... hahaa... aku rasa macam lain sikit kat part 3 ni... lebih busy daripada biasa, tour guiding... documentary.. marketing dan lain-lain lagi... serious shit  banyak guna sumber kewangan... haishh... tambahan pulak aku dah duduk luar.... aku stay kat umah sewa with my fellow mates.... Adha, Mierul, Nabil.... huhu 4 orang jea, walopun jauh kiteorang pikir kost sewa yang agak berpatutan.... nak masak tapi still tong gas takada apa kes? haha.... serious dok luar lebih  free and easy.. tak macam kolej penat balik  dari kelas...  Lecturers ramai lelaki.... oookay lah..... just ade a few yang cerewet sangat! sussah nak satisfied ka diorang... another thing is baru je masuk first month tapi PTPTN dah abis... acane tu? haha..... bayar macam macam .... hehe.... so tak dapat lah nak beli banyak benda... so for mean while aku buat  supervise proposal untuk.. trip to KL haha banyak dugaan nak memenuhi citarasa  Pinky kesayangan :) haha..  aku design untuk trip nih like baju and tag... ni lah chontohnya.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...